Elämä on erilainen vakiotankoilijan silmin. Tässä blogissa käydään oman mukavuusalueen ulkopuolella, ja takaisin tullaan taas yhtä tarinaa viisaampana, elämän hauskuutta silti menettämättä.

"You will find only what you bring in." -Master Yoda-

keskiviikko 16. huhtikuuta 2014

Flipeti flip! Kokoelmapostaus


Netissä rullailu tuotti muutaman tämmöisen kivan flippipätkän, mitkä aattelin sylkästä nyt nähtäville. Flipit eli erinäisiä ympärimenoja joko lattialta tai ilmassa, volttia ja sen semmosta.

Itsehän en kykene näistä varmaan kymmenesosaakaan toteuttamaan, ei oo noi vauhtihommelit ja yhdellä kädellä killumiset mikään oma vahvuus. Mutta nää näyttää kivoilta, joten ehkä tästä joku inspiroituu. Mulla kuluu aika paljon aikaa selatessa eri medioita ja oon pohtinut, että miten mä saisin jotenkin välitettyä sitä massaa. Sharing is caring! Ja pintaraapasuhan tämä on siihen nähden, mitä kaikkea on tullut nähtyä.

Tietysti osa tankoilijoistahan on jo valmiiksi nähnyt koko Internetin... :D

Mutta let's get going!

Ensimmäisenä Erittäin hyvä kokoelmapätkä!


Seuraavassa Jeannine Wilkerlingin pätkässä kans tuntuu olevan "kaikki".
Osa näistä löytyy hänen youtube-kanavaltaan hidastettuna.


Seuraava Kapi Flip on ajankohtainen itselleni ehkä, hmmmm, never? :D




Nyt en tiedä onnistuuko huonostikaan linkittää Facebookin kautta videota, mutta tässä olisi Flying Lauralta uusi keksintö.

Laitetaan varuilta vielä linkki, jos ei tuosta suoraan toimi: https://www.facebook.com/photo.php?v=10202739805929267&set=vb.1623175589&type=2&theater
(mulla ainaki toimii suoraan blogissa. Siis joskus mun nörttiskillsit hämmentää itseänikin, Blogger HTML-koodi, u ain't got nothing on me!! :D )

Seuraava on joku olkalaskuntapainen spagaattihärdelli, Bendy Katen kaverilta. Tulee vähän taas oma kaverini mieleen, minä keksin jotain ja pistän kovempikuntosen kaverin asialle, sit katotaan jäädäänkö henkiin vai mitä :D


Seuraavassa on selkeetä itsemurhapotentiaalia. Flippi Iguanaan. Iguanaan ajattelin itse, että ehkä tässä joku päivä voisin kiepsahtaa table topista, jahka siis saan sen table topin pysymään :D Eli eipä tässä vissiin kiirettä :D

Tässä seuraavassa on noin 3.25 kohdalla ihan perus olkanousu-flippi. Pistin tän ehkä enemmänki sen takia, että tää on vuodelta 2009 Karol Helmsin video. Jotenki sulosta, siinä se treenaa lenkkareissa ja pohdiskelee miten vaikeita noi handspringit sun muut vielä on ku ei oo voimaa jne. Ja mitenkä hyvä se nykyään onkaan. Kova työ palkitsee, näinhän se on :)

Ja tietysti Volchin eli Vladimir Karachunovin FullMoon ja vastaava on myös Half Fullmoonina.


Ehkä mun pitää kehittää joku systemaattinen tapa kerätä ja jakaa blogin puolella mun löytöjä.
Mua kiusaa, ku mä tiiän että ihan sikana kaikkea jää aina laittamatta, mutta peruna kerrallaan, eikö? Ja joskus mä tahdon jakaa jotain semmoista, mihin en itse vielä kykene, ettei voi omana treenipätkänä jakaa.

Mutta sanokaapas työ, että onko tämmönen teemakohtainen tankopätkien keräily ja esittely kenenkään mielestä hyödyllistä? Ilman, että tämä vie postaustilaa miltään muulta kirjoittelulta, niin oisko näitä kiva nähdä jatkossakin? Kuinka paljon videoita ois hyvä olla per postaus, että siinä on sisältöä ilman ähkyä?

Jos tuntuu, että tää on kätevää, niin mun Youtube-kanava on tietysti yksi mitä kautta voi seurailla mun löytöjä. Olen kylläkin silleen hyvällä tavalla vähän kranttu, etten ole mitä tahansa tuubaa ottanut seurantaan tai omille soittolistoilleni, jotta joku päivä löytäisinkin omalta kanavaltani jotain settiä. Eli mitään valtavaa määrää videoita siellä ei ole, mutta soittolistoja olen kyllä jaotellut tutoriaalien eli opetuksellisesti olennaisten ja muuten vaan ovelien pätkien välillä jne. Work in progress :P
Eli: https://www.youtube.com/user/Skyieee

2 kommenttia: