Elämä on erilainen vakiotankoilijan silmin. Tässä blogissa käydään oman mukavuusalueen ulkopuolella, ja takaisin tullaan taas yhtä tarinaa viisaampana, elämän hauskuutta silti menettämättä.

"You will find only what you bring in." -Master Yoda-

keskiviikko 26. maaliskuuta 2014

Kimppakivaa, ryhmäkuvaa!

Ennen ku pääsen sittenkään vielä siihen tuolitanssiesityksen postaukseen, niin pakko postata tämän päivän tankotunnilta kuvaa ja videota. Kyseessä on siis minun ohjaama tunti, jossa toinen opeista oli apuopena, kun tehtiin paritankospinnejä ja asentoja. Tarkoitus oli tehdä pelkästään ne pari spinniä, mutta porukka sitten innostui ja halusi lisää ja lisää, joten mentiin sitten tekemään niitä asentojakin. Oon näitä aiemmin treenannu, niin pystyin spontaanisti muistista nappaamaan :)

Olin välillä itsekin parina, mallina ja apuna ja parittoman pelastuksena. Ja hyvin usein valokuvaamassa, koska suurin osa kovin innoissaan halusi suoristuksen tallennettua :)

Chillax-nojaus mun luomalle sohvalleni :D

Meininki oli kyllä mitä parhain. Naurua riitti ja ihmiset itsekin alkoivat selvästi ideoida, mitä kaikkea siinä voisi varioida.

Tässä on vähän hätänen otos tuplaskorpparista.
Tämä oli tässä tavoitteena:

Sitten laitan videon siitä, miten tuplaskorppari muuttui äkkiä triplaskorppariksi. Tarkoitushan ei tosiaan ollut alunperin tehdä edes koko skorpparihommaa, mutta lennosta sen ohjelmaan otin. Sitten lennosta keksii kaveri vieressä, että hei mähän tuun tohon mukaan! Loppu on nähtävissä videolla :) Enkä muuten edes tiennyt, että tää on menossa videolle, ihan huikee oli kyllä huomata että tää räpellys oli ikuistettu :D
Taattua savolaista laatua taas luvassa! :)


Mun mielestä tää kuvaa aika kivasti sitä, millainen rento fiilis on mun tunneilla ylipäänsä. Joku vois sanoa, että sekava ja holtiton, mut mä taas näen, että persoonallinen ja ystävällinen sekä joustava :)
Tärkeintähän on hauskanpito, eikä mikään ankara kuri. Tää ei oo mitään kahvakuulaa, hei! :) Ja mä nyt ylipäänsä luotin näihin kavereihini tässä, tiedän että ne on vahvoja tyttöjä, ettei tartte estää ketään kiikkumasta ja touhuamasta jos syntyy kuningasideaa :D

Tiivistäen: huipputunti, huiput ihmiset. Ja aina vaan se savolainen meininki iskee, uudestaan ja uudestaan :)

6 kommenttia:

  1. Oli kyl hauska tunti! Meikä vielä oikee levveesti hymyilee ja chillaa sun päällä ;D

    VastaaPoista
  2. Sun rakenne näyttää hieman huonolta spagaattien suhteen , myös sun aikaisemmin postaamat kehitys kuvat antavat kuvastaa siten. Tuolla venyttelyllä spagaattien olisi pitänyt mennä jo vuosi sitten kevyesti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Unohdit varmaan lisätä jotain tämän suuntaista: "Hienoa silti nähdä, miten jaksat yrittää, moni muu olisi voinut jo luovuttaa. Tsemppiä venyttelyyn!" Meinasit nimittäin kuulostaa vähän lannistavalta.

      Haluaisitko tarkentaa, mistä sen tarkalleen näet? Olen utelias oppimaan :)

      Tiedän tasan tarkkaan, ettei geneettinen lottovoitto tässä(kään) asiassa osunut omalle kohdalle, mutta enpä ajatellut sen antaa estää. Meillä "paska-anatomisillakin" on oikeus ja ehkä jopa velvollisuuskin yrittää silti saavuttaa se paras mahdollinen minuus. Huolimatta siitä, että se on vaikeampaa kuin muilla. Ehkä ne muut ihmiset sitten saa sen spagaatin vähän vasemmalla kädellä huitasten. Mut mä en elämässäni yleensä muitakaan asioita saa ilmatteeks. Vuotta en kylläkään ole aktiivisesti tätä venytellyt, ja on ollut loukkaantumisia yms taukoja.

      Voi olla, että olet oikeassa, ja ihan turhaan tämän asian eteen hikoilen. Remains to be seen. Niin tai näin, niin kirjoitettuani tämän kommentin köllähdän taas lattialle venyttelemään. On se joka tapauksessa kivaa, tuloksia tai ei. Ehkä oon just sopivan idiootti, etten tajua masentua tästä haastavuudesta, vaikka välillä harmittaakin. Saatan jopa sisuuntua.

      Poista
  3. Punatukkainen ja violettitukkainen meni skorppariin mutta blondilla oli vaikeuksia löytää oikean puolen skorppari, perus : )

    Jos jaksat joskus sendiä mulle fb:ssä Iineksen ja mun sepostelut (jos osuttiin kameraan) niin käy mulle. Pitäs joskus itekin muistaa ottaa känny pukkarista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sepä se :P
      Mulla ei ollu oma kännykkä missään vaiheessa käsissä. Jos otin teistä kuvan niin se on tainnu olla sitten Inarin tai Iinan kännykässä, kysäseppä niiltä näkykö mitään :)

      Poista