Elämä on erilainen vakiotankoilijan silmin. Tässä blogissa käydään oman mukavuusalueen ulkopuolella, ja takaisin tullaan taas yhtä tarinaa viisaampana, elämän hauskuutta silti menettämättä.

"You will find only what you bring in." -Master Yoda-

tiistai 25. maaliskuuta 2014

Cranky old lady ajatuksen flow'ssa

Aerial Amy sen sanoi:

"When I was a pole dance baby, I started pole to get fit. Then I got fit.
Then in my pole adolescence, I made really good friends. Eventually they all retired and stopped going to class.
In my pole adulthood, I kept at it because I got pretty good. I taught some workshops. I performed. In a small circle of the internet people knew who I was.
Now I'm like an old cranky lady. I am ready to just roll around on the floor. I yell at the neighborhood kids to slow down and remember to enjoy the ride because one day, they'll be old ladies too. I'm the old fashioned one who is out of the loop on the fancy new stuff that's going on in the Faceworld and honestly I'm just fine puttering around in my own kitchen even if no one likes what I'm cooking. It tastes good to me.
It's "just" pole. It's "just" a means to learn about yourself, push yourself, and grow. Don't take it so seriously that you take the fun out of it."



Tosin. Mä en oo vielä riittävän fit, ja mun kaverit on edelleen messissä, enkä mä oo vielä tarpeeks hyvä. Kourallinen ihmisiä internetissä tietää kuka minä oon ja kiitos jokaiselle teistä, jotka kommentoitte ja tulette livenä sanomaan tunnistaneensa minut blogista, se piristää JOKA IKINEN kerta :) <3

kuva


Mutta tossa vanhan kärttysen naisen vaiheessa mä vähän oon :D Oon laskeutunut alas tangolta, en oo hetkeen treenannu mitään kovin jännää. Ayshaakin selitin tuossa eilen kaverille, että pitäs väkertää, mutta en oo saanu aikaseks. Viimeks ku kokeilin niin siinä se huoju silleen "ehkä, ehkä ei, kenties, ehkei"-tyylillä. Sitä pitäs kyllä nyt takoa kun rauta on kuumaa, mutta minkäs teet kun tämän kevään oma teema on selvästi, että kiinnostaa vaan chillisti pyrähdellä tangon ympäri nilkkoja ojennellen.

kuva
Ja mä kälätän muille, kuinka se FIILIS on se tärkein, ja hidastakaa, nauttikaa, elkää hosuko jokaisen uuden tempun perään, kehittykää rauhassa ja turvallisesti. Arvostakaa itseänne ja sitä mihin kykenette nyt. Huomenna kykenet jo johonkin uuteen, muttet välttämättä vielä siihen, mitä tavoittelet.

kuva


Loppukevennyksenä laitan sitten tämän melko löyhästi millään lailla mihinkään liittymättömän vanhan artikkelin vuodelta 2011 teksasilaisesta studiosta, jossa tankotanssitaan Jeesukselle.
http://abcnews.go.com/US/hallelujah-christians-pole-dance-jesus-texas/story?id=13194891&page=1

kuva


Niille jotka ei muista, niin olin tosiaan vaihdossa Teksasissa, ja pari vuotta sitten tähän aikaan olin Bahaman risteilyllä Spring Breakia viettämässä. Ja silloinen matkaseurani saksalainen tyttö lähti just käymään takas Texasissa. Ja mun maailman parhaat kämppikset valmistuu tänä keväänä. On vähän ikävä sinne :(

Voi teitä pieniä :) Texas-kämppikset :)
Mietinnässä on myös kovasti, että minne suuntautuisi tämän vuoden tankotanssiloma. Pohdintaa on Joannan kanssa ollut, mutta mitään selkeetä suunnitelmaa ei oo.

Epsanja 2013
Yks psykakaveri on Australiassa vaihdossa, sinne voisin ängetä punkkailee. Tässäpä tulee testattua, luekko Ilona vielä mun blogia. I'm thinking of you ;) Ilonalla on muuten pätevä reissublogi, joka on ajatuksella kirjoitettu, käy ihmeessä tsekkaa: http://the-world-in-you.blogspot.fi/

Toinen vaihtokaveri Ulpu ehdotti että lähtisin sen matkassa Kanadaan ja USA:aan road tripille kun se lähtee työharjotteluun (liekkö tää jää vaan puheeks?). Ulpu, joka murskasi mun jalan lopullisesti LA:n Universal Studiosin Horror Housessa, ja se oli varmaan kummankin elämän tähtihetki, kun vieläkin jaksaa naurattaa, joskin silloin olin tuskissani :D Ja yks niistä mörkönäyttelijöistä yritti iskeä mua se puku päällä siellä luolastossa. Ah, the memories :) Meno oli kutakuinkin tämmöstä: http://www.sunnyskyz.com/blog/130/A-Haunted-House-Snaps-Photos-At-The-Scariest-Moment-Of-The-Tour-And-I-Can-t-Stop-Laughing
Ja nyt kun jaarittelin ohi tuon loppukevennyksen, niin tässä sitten loppukevennyksen loppukevennys :D
kuva
Oikeesti tän koko postauksen pointti oli vaan täyttää vähän tilaa, että mä saan aikaseks raportoida siitä "seksitanssishowsta" (kiitos Martta termistä :D). Ja tän piti olla semmonen supersuperlyhyt postaus, mutta aina nää lähtee handusta... :D

Ja vielä viimenen kuva, kerta kiellon päälle. Joskus mä rakastan Internettiä :D
kuva
Ja sitten löyty vielä tämmönen taivas, ilmeisesti ollut joku näyttely New Yorkin Museum of Modern Artissa. Ei vaan sillon ollu ku minä kävin siellä! Daaaaaaamn!
kuva
Noniin, nyt mä lopetan! :D Palaan asiaan lähipäivinä sen tuolitanssishown merkeissä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti