Elämä on erilainen vakiotankoilijan silmin. Tässä blogissa käydään oman mukavuusalueen ulkopuolella, ja takaisin tullaan taas yhtä tarinaa viisaampana, elämän hauskuutta silti menettämättä.

"You will find only what you bring in." -Master Yoda-

keskiviikko 5. maaliskuuta 2014

Invertti-intoa

Olin eilen RSP:llä jatko1-tunnilla. Oon periaatteessa ajatellut säästellä korttiani vain niitä rankempia tasoja varten, mutta toisaalta mun intoa tällä hetkellä vastaa enemmän tämmönen perustreeni, jossa saa vähän rauhallisemmin touhuta. Kuten jo vähän maininnut, niin semmoinen väsy päällä, ettei mitään kovin hurjaa ja uutta jaksa kehitellä tai treenata kun perusjutuissakin riittäisi puurtamista. Ohjaaja oli oma kaveri, se tietysti vaikutti myös tunnelmaaan ja fiilikseen positiivisesti :P

Ahkerasti oon mielestäni lihaskuntoon panostanut, ja eilen sain sitten ekaa kertaa ikinä ihan täysin suorin jaloin invertoitua ilmasta, myös väärältä puolelta! Onnistumisprosentti ei toki oo 100, mut tuntuma oli kevyt. Oonki vähän kipuillu siinä asiassa omassa päässäni, että miksen jaksa invertoida suorin jaloin ja syyttänyt siitä sitten ylenpalttista treenimäärää, joka pakottaa liisimään jostain ja se on valitettavasti ollut sitten nostojen näyttävyys. Josko asia parantuisi, vois toivoa.

Inverteistä puheenollen, tämmönen tuli sitten vastaan. Tässä pääosassa on yks mun lempparitankoilija Carlie Hunter Australiasta. Syystä, että sillä on ihan törkeen hyvä huumori mutta myös älyttömät lihakset ja halutessaan on myös älyttömän seksikäs. Kameleontti! Tässä videossa on sitten Laurence Hilsumilta paljon ihania eri pörhältäviä inverttejä. Maiskis maiskis! :P


Sit jos on mennyt ohi, niin Carlien hillittömän hauska Australian mestaruuskisojen veto. Esitti siinä miestä :P


Mä en kestä miten hyvä toi on :D

Carlos pääsi myös treffaamaan Michelle Shimmyä. Australialaisilla on aivan jäätävän hyvä huumorintaju, mä en kestä! https://www.facebook.com/photo.php?v=10152222896187792

Seuraavat kuvat napsittu Carlien Facebook-sivulta https://www.facebook.com/CARLIE.HUNTER.Poledancer
Että kuka tahansa joka pystyy kunnolla tuomaan esiin tämmösiä eri puolia itsestään saa automaattisesti mun arvostuksen.

Tuota kuntoa odotellessa, keskitynpä näihin omiin invertteihini :P


2 kommenttia:

  1. Mie romahan :DD. Hitokseen hyvät videot :D. Ehottomasti mun sunnuntai yön pelastus :D. Ja tuo eka, ollappa itekkin joskus nuin taitava o.o.

    VastaaPoista