Elämä on erilainen vakiotankoilijan silmin. Tässä blogissa käydään oman mukavuusalueen ulkopuolella, ja takaisin tullaan taas yhtä tarinaa viisaampana, elämän hauskuutta silti menettämättä.

"You will find only what you bring in." -Master Yoda-

perjantai 31. tammikuuta 2014

Walk a mile in dancing shoes

Russian Pole Fish

I can has them Stripper Shoes!

Sillon kun oli se Tampereen PoleAcademyn Nannan strip-workshop, multa hajosi mun lempparit nätit  mustat korkkarit, joita en ole onnistunut korvaamaan millään. Siitä jäi kuitenkin ajatus kytemään, että vaikka korkkareita tulee käytettyä tankoillessa käytännössä.. öö.. ei koskaan? Niin pitäähän näitä hienoja ja usein toistuvia tilanteita varten olla popot olemassa! Kai nyt jokaisella naisella tanssikorkkarit pitää olla, right?

Ensin oli ajatus ostaa semmoiset läpinäkyvät. Päädyin Boutique LouLoun sivuille ja kas, ihan normihintaiset kengät ja ymmärtääkseni Pleaserit on tosi laadukkaita, ainakin näen niitä sekä Bikini Fitness-kisaajilla että tankoilijoilla ja jos ne tankoa kestää ne kestää mitä vaan.

Kiss 206

Sittenhän siinä selatessa kävi niin, että törmäsin myös vähän niinkuin tutumpiin kenkuleihin. Oon jo pitkään ihastellut Michelly Shimmyn paljon käytössä olevia nilkkureita. Sitten kun ne tuli vastaan, niin pakko oli tilata! Nekin sain LouLoun kautta. 

kuva
kuva
Sen verran ehdin törmätä oman lähes käyttämättömän kotitankoni kanssa, että aivan julmetun hyvä pito näillä nilkkureilla tankoon! Ilmankos se Shimmyki näillä usein liitelee, pito oli ku kärpäspaperiin!






















Spiky 1018


Senkin ehdin testata, että henkihän näillä on hädässä aika helposti, molemmilla. Oon tottunu kävelemään korkeillakin korkkareilla, mutta en plattareilla. Mulla on kuitenkin hyvä tasapaino, että enpä usko tuon olevan ongelma. Sit seuraavaksi pitäs kerätä rohkeutta, että näitä oikeasti käyttäisi. On jotenkin sen verran asennemonot, että ei ihan silloin onnistu näitä pitää, kun tulee "nurkissa hiiviskely"-olo :D

Vaan enpä olis jokunen vuosi sitten uskonut, että minulla on joskus tämmöiset ja ihan omasta vapaasta tahdosta! Niin kovin kovin naisellista :D

Enpä minä näiden kenkien myötä yhtään sen slinkympi oo, enkä tuu olemaankaan. Mutta kuten jo olen aiemmin sanonut, niin pidän tietyllä tapaa kaikista tyyleistä, ja niillä leikkiminen on hauskaa. Siksi nämäkin kenkulit. Mielenkiintoa ja väriä :) Hetken nimittäin mietin, että sanonko näin julkisesti edes omistavani tämmöiset, koska psykologius. Huolena, että joku ymmärtää asian väärin. Mutta päädyinpä kertomaan sen silti, koska jos jollain kiristää vanne päästä, en halua että se olen ainakaan minä! :)

Aina ku mulle, mamille, tulee pakettia, niin se on siitä kivaa, että ihan sama mikä sisältö niin sekä minä että Pottu saadaan siitä osamme. Pahvilaatikot ei tässä taloudessa ole turhakkeita :)

Kyykkyhaastekin voi hyvin, kolmas päivä menossa. Oon tätäkin kirjoitellessa istunut kyykyssä. Välillä otan tangosta tukea. Tuntuu hyvältä mun kääpiö-akilleksissa, johan tässä ihan jännän äärellä ollaan, että auttaako tämä jopa.

Tänään oltiin taas tankofit-tunnilla. Viime viikolla se veti vatsat ihanasti kolmeksi päiväksi kipeeks, saas nähä miten tällä kertaa menee.

Ja nyt oon käynyt 3 kertaa baletissa ja 2 kertaa jazzissa. Oon siis käytännössä jo puoliammattilainen! Tänä keväänä tuntuu jotenkin kiinnostavan nää kevyemmät hifistelylajit enemmän kuin itse tankoilu. Mikä ei ole yllätys ottaen huomioon millainen syksy mulla oli...

Ja loppuun tässä taas tämmönen "terveisiä Savosta"-kuva. Never normal :D Ja oma oloni on kuin uudestisyntyneellä! :D


Näihin kuviin, näihin tunnelmiin :)

6 kommenttia:

  1. Paljonko nuo kengät oli???? Mustat im in löööv :D

    VastaaPoista
  2. 87,9e taisi olla, katoin ulkomailtakin mut loulou oli halvin. Aika perushinta varmaan nilkkureista.

    VastaaPoista
  3. Järkyttävä toi viimene :DDD synnytys.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sepä se :D Kuopiossa ollaan kaikki aina joka kuvassa niin tyylikkäitä, kiireestä kantapäähän :P

      Poista
  4. Voi apua, olen vuosikausia etsinyt tuollaisia ensimmäisen kuvan kenkiä löytämättä mistään, kiitos tästä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva olla avuksi, tosi nätit on ja kivat jalassa :)

      Poista