Elämä on erilainen vakiotankoilijan silmin. Tässä blogissa käydään oman mukavuusalueen ulkopuolella, ja takaisin tullaan taas yhtä tarinaa viisaampana, elämän hauskuutta silti menettämättä.

"You will find only what you bring in." -Master Yoda-

sunnuntai 18. elokuuta 2013

Kesän tankotöminät

Jos nyt oikein muistan, stageiltua tuli jotain viiden ja seitsemän kerran väliltä. Hyvässä käytössä oli, mitä nyt viimeisellä kerralla purkaminen tuntui hankalalta kun muutama ruuvi oli vähän jumittanut. Mutta ei epäilystäkään etteikö olisi ollut hyvä ostos. Seuraavaksi voisi vaan hommata kippikärryt, niin se kantaminen helpottaisi huomattavasti. Siinä se raskain, eli alusta kulkee pyörillä, mutta alustan päälle laitettavat laatat on kahdessa kantopussissa ja niille ei oikein ole mitään kivaa tapaa asetella käsiin tai olalle, etteikö se sattuisi ja painaisi ihan hulluna.

Mutta ihan loistava yhdessäolon mahdollistaja ja ihmisten yhteenkerääjä tuo stage on joka tapauksessa.

Kuvaamista

 vähän eri kuvakulmasta








Yläpuolella: M, Peppi ja minä





Yläpuolella: Peppi, Katre ja minä




 Yläpuolella: Elina


Mun cowboy-hattu pääsi kans tuulettumaan :)





Yläpuolella: Minä, Peppi ja taas Peppi. Peppi on 15-vuotias, ja tosi pitkät jalat saa kaiken näyttämään jotenkin niin hienolta. Iän puolesta sanoisin, että katsokaa tämän tytön perään, koska niin halutessaan siitä tulee vielä mitä vaan. Tuossa iässä ehtii väkertää itselleen liikkuvuutta ja kehonhallintaa, josta on todella paljon hyötyä myöhemmin. Itse olen tuossa vikassa kuvassa maata pitkin kuvailemassa. Se on just se oikee paikka mulle :D






M:n hieno jade

 Koska mun työkuviot on auki, on epäselvää asunko mä Kuopiossa enää syksyllä. Tullessani tankoilu oli vähän, sanottakoon, että retuperällä. Uusi harrastus, ja on oletettavissa, ettei asiat heti suju niin nappiin ennen kuin ihmiset kehittyy. Ajan kanssa toivottavasti, sellaiset perusasiat kuin oikea invertointitekniikka, alkais kans mennä kohdilleen. Huolimatta vääristä tekniikkaopeista ja ankeasta treenitilasta, Kuopiossa on muut ihmiset tehneet treenaamisesta parasta ikinä. Koska jatkoharrastajia on vähän, meistä on tullu porukka, jotka voi touhuta myös muitakin juttuja kuin tankoilua. On ollut saunailtaa, terassia, ja sen semmosta. Isommissa seuroissa porukka ei samanlailla hitsaudu yhteen. Kuopion salille me päästään myös jäsenyydellä sisään 24/7, joten omia treenejä on ollut helppo järjestää. Jos joudun muuttamaan pois, se kyllä harmittaa. Muuttaessani tänne en tuntenut oikeastaan ketään, ja nyt kun elämässä olisi taas ihmisiä, tuntuisi harmittavalta muuttaa pois samantien kun asiat alkaisi sujua. Mutta, semmosta se elämä välissä on.



 Tykkään salassa kuvailla näitä making of- kuvia :P

Katre ja Peppi ihastelee kuvia


M:n Chopsticks

Tanja

Tanja
Tämä on hämmentävä kuva. Ihan ku oisin jotenki venyväki. 

Tässä kuivaharjotellaan M:lle Machine Gunia

Minä, Tanja ja Elina

Tanko. Ystävät ja kaverit. Kesä. Mitästä muuta :) Niin joo, lomaa :P

2 kommenttia:

  1. Voi vitsi, olipa kiva löytää vahingossa tankotanssiin keskittyvä blogi :) Itsekin olen lajia harrastanut, joskin viimeiset puoli vuotta en ole tunneilla käynyt. Ehkä vielä aloitan uudestaan!

    Inka / Alternatiiviurheilija.net

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa, tänne mahtuu :) Ehkä se kärpänen vielä puraisee suakin uusiksi. Kävin kattoo sunki blogia, lisäsin seurantalistalleni :P Ei mahdu enää omaan repertuaariin mut Derby näyttää aika jännältä, sen mitä oon ite harrastanu vähän noita "aggre"-lajeja niin varmaan ihan tykkäisin tuostaki :D

      Poista