Elämä on erilainen vakiotankoilijan silmin. Tässä blogissa käydään oman mukavuusalueen ulkopuolella, ja takaisin tullaan taas yhtä tarinaa viisaampana, elämän hauskuutta silti menettämättä.

"You will find only what you bring in." -Master Yoda-

torstai 5. joulukuuta 2013

Pikaista pumppia!

Pikainen yömyöhäinen (huomenna työssäkäyvää kaduttaa…) päivitys tän päivän treeneistä. Sen kerran ku onnistu jotain ja löysin uutta talenttia itsestäni!

Olin kaverin ohjaamalla tunnilla. Se oli tuuraamassa, ja tehtiin pieni koreonpätkä, jossa pyyhittiin hassusti lattioita. Laitan näkyville jos joskus päätyy vaikka giffiksi asti, se oli hupaisa, verrattavissa siihen pyllyaskeleeseen :D Oli vaan erityisen kiva tunnelma tunnilla, meiän porukka on niin kovin iloista :)

Sain vihdoin ja viimein aikaiseksi olkalaskun! Mulle oli jääny siihen iso kynnys kun muutaman kerran on solisluu ottanut osumaa, tänään se vaan sitten luiskahti kohdilleen. Jes! Tästä on videota, mutta koska en ole tänään tasokas bloggaaja, niin se näkynee sitten jossain videolla, joskus toiste.

Päivän paras nakki oli kuitenkin havainto oman lihasvoiman kasvusta. Sain pidettyä itseäni ilmassa ns handspring-lähtöasennossa, ja pitkään! Varioin jaloilla monta kertaa. Kuvista tuli vähän suttuisia, mutta ihan sama! Riemu!! Tätä olen monesti yrittänyt, ja ei millään ole pysynyt. Muutama viikko sitten aloin tuntea jotain alustavaa "vetovoimaa" käsissä, ja koin, että tämä on joskus mahdollinen. Tänään se päivä koitti!
Siinä mä liitelin, ainaki kymmenen sekkaa :) Ja mihinkään ei sattunut, mikä on mulle tärkeää.

Huomatkaa mun precious-ilme :D Sekä ihanasti puristaa housut ylimääräistä jenkkaa, muurrhh!
Tuostahan vois sitten vaan silleen ohimennen nostaa ittesä eli lantion ylös ja jalat kohti kattoa. No biggie! :D

Sain tehtyä myös elämäni ekaa kertaa Brass Monkeyn takanojasta. Pelkäsin sitä kuollakseni keväällä. Se itse apina on helppo, mutta se siihen meno takanojasta… Sehän ei sinänsä vaikea ole, mutta siitäkin videosta näkee, jonka tänään kuvasin, miten vaikea se mulle on ja syy on selvä: jäykät olkapäät. En vain kerta kaikkiaan saa kiinni selän takaa tai niskan takaa käsiäni ottaakseni kiinni tangosta. Kaveri, Elina, katsoi vierestä ja sanoikin, että sillä kävi mua jo sääliksi ihan vaan katsomalla vierestä miten vaikea on kun ei käsi kerta kaikkiaan taivu pään taakse. Mulle se etäisyys tankoon tuntuu ihan joltain kilometrien mittaiselta, vaikka se käden matka siihen on ehkä muutaman sentin. Inhottavaa :( Pitää laittaa joskus se video esille, niin tiedätte mistä puhun.


 Tänään tuli myös hankintoja. Black Friday -tarjouksena Ipad Air. Ja isolla kovolla, 128gt! Nyt ei lopu tila ihan heti! Kännykkä on monesit jättänyt tien päälle, kun siinä on vaivaiset 8gt.


 On se niin ohut :)


Sitten tuli Kuopion postiin hukkunut Terveyskimpan paketti. Olin yllättävän kiltti asiakas, kun jonotin sen paketin vuoksi kolmekin kertaa ruuhkapostissa, ja vasta viimeisellä kerralla sain sen mukaani. Viikko siinä vierähti.

 Etualalla kirkasvalolamppu. Ajattelin räjäyttää sillä tajuntani heti aamuisin sängyssä. Tänäkin aamuna kesti 20 minuuttia päästä sängystä. Lukiossa mulla kesti 5minuuttia. Vanhuus ei tule yksin… Mutta huomenaamulla sitten uutta vaihdetta silmään tämän valon avulla. Odotan ihmeitä, tietysti. Oli se aika hintavakin, vaikka puoleen hintaan sainkin.


 MSM:ää nivelille. Suosittelen jokaiselle, varsinkin niveliä ahkerasti rasittaville!!

 Ja riisiproteiinia. Massu tykkää :)

Sitten pari kuvaa Potusta. Just because :)


Jatkamme joulun odotusta. Mulla on aika monta postausta tekeillä, hitsi vieköön kun saisin niitä ilmoille vähän tehokkaammin. Yksi syy, miksen saa on väsymys ja sen mukanaan tuoma aloitekyvyttömyys. Ja kas kummaa, kun tää valvominen ei yhtään lievitä sitä väsymystä… stupid, stupid, stupid…

3 kommenttia:

  1. Joo mulla ois kauheesti postauksia tulossa mutta en vaa ole kerenny.... Sitä haastepostausta ootellessa.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sulta tulee kuitenki ehkä viis kertaa useemmin juttua ku multa, että hyvin sä kyllä jaksat naputella :)

      Poista
  2. Pikkase hilpee tunti oli joo :D Mä lisäsin sen sun ottaman lahnakuvankin ;)

    VastaaPoista